July 17, 2012

what a night...

it almost to the end of day 2...yeay!! suka!! nk msuk day 3 da nti...soo it a very cray night...im a bit wuzzy coz nk demam kot..asal blik je nk demam...rindu sgt kot...muahahha... =P but mybe sbb cuaca tak menentu..haisss...n dr tgharie td non-stop ujan..aiyooo..lg la lemah bdn nie...then ms kuar kjp tf..sumthing happend...tiba2 tayar flat lak tgh2 ujan tu...warghhh...kena tukar tyr dlm ujan...aiyooo

sooo after sejuk mandi ujan..n letih tukar tayar..akhirnya setel..yeay.!! bole blik nk chat with my sweetheart..rindu dia... !! blik dgn keletihan..but lucky for me.. that special some one gave me lots of pic's...haiss....co cute..rindu kowt!! ah ah ah..

so thats the end of tonite..i think..so thank you sweetheart for making me smile.. =)

MSU
I love You
3580

No comments:

Post a Comment