July 25, 2012

day 11

ant it the 11th day of the holidays....arinie...my day starts great...mula like always...bersahur..n ditemani kamo sebelum subuh n tido balik...pastu a good morning wakeup call by you that always makes my day as bright as it can be....that alyws put a smile on my face every morning...soo arienie nothing much..just a simply lazy day..dok umah..tgk movie..dgr lagu..update my playlist..n i love the playlist yg ad lagu2 dari kamo..hehe..HAPPY! basicly nothing much today...ber wassup with you...rindu kamo...and thats about all...ouh i arienie dapat jugak sy makan nsai lemak..wuhuuu..!! dr smlm dok tunggu..ah ah ah...

so td baru je lepas pasang lampu kelam kelip dkt umah..yeay!! meriah suda..semangat tros...muahahha....so after this .just tinggal nk end my nite with wassup n merapu ngan kamo..n my whisper to you..that i hope i will never foget..and your gudnyte song...hehe...cant wait to go to sleep and tunggu esk..coz it going to be the 12th lak esk..one more day closer to you... heheh

MSU
ILOVEYOU
3580

No comments:

Post a Comment