July 18, 2012

day 4 cont..

2nd part of my day...lepas menanti dgn penuh resah gelisah n reindu yg teramat...akhirya my sweetheart smpi jugak...hehe..lega sket..so arie nie...ta de intersting sgt.... my dad blik bwk amp utk guitar yang baru..best sgt..sbb amp lama dh rosak...mcm ad org ckp..sy maen plucking pon bole smpi meletop amp..ap cerr.. ? ah ah ah..bukan sbb maen la...sbb slh adapter..power sgt...heheh..sedap bunyi..tros semangat bertambah nk maen lagu n cari lagu for that special someone.. =)

so first try with my new software n new amp...da mcm studio da bilik sy..tp studio yg besepah gila..ah ah ah...so i finish my third song...hrp2 kamo suka...wlpon selalu ta mnjadi sy maen n sgt2 mnyusah kn kamo nk menyanyi ikot lagu.ah ah ah...sorry..ill try my best after this...

then ptg lak...kemas tempat rabbit...n bg dorg lari..best sgt tgk dorg dpt lari2..happy je..tade pikir ap2 mslh pon...but things ad yg buat sy sedih sket...my dad nk jual my rabbit..sbb dia ckp tade sapa nk jage..sbb sy jauh...so i hv until smpi bukak sem nie utk bersama anak2 rabit tu..kiki,black n tompok...pastu dorg akn dpt umah baru..hrp2 tuan baru dorg tu bole jge mcm mn or lebih baek dr sy jge..coz 3 ekor tu sy bela dr lahir,n sy yg bg dorg minum susu tiap2 pagi, smpi ms tu ibu sy ckp sy dh mcm sorg ibu yg jge baby..hehe..i love them so much..tp nk wat mcm mn...=(.. okyh done of that sad stuff..i have to be happy kan... atlest i still got someone that i can love n care about..you! hehe.. =P

n lastly b4 masuk tadi ibu srh tebang pokok cherry yg tumbang minggu lepas..waaaa..gila letih..mcm nk pth pingang gergaji n angkt btang pokok tu..tp akhirya siap..yeay!! fuuhhhh nsb time puasa tak buat..klu tak sy tido bwh btg cherry la jwbnya.. =P

n lastly now im just baring2 guling2 missing my sweetheart...n waiting until it's bed time to have a sweet chat with my sweetheart before going to bed...looking foward for our late nite conversations of nothing..hehe..suka sgt...it makes me so happy...bcoz
"your voice is the last i want to hear before going to sleep & the first when i wake u" -my perfect day-

MSU 
ILoveYou
3580

No comments:

Post a Comment