December 26, 2012

day 5 study week

so lets see..ap sangat yg jadi arienie...start my day with a big smile...dpt morning wish from the one i love...hehe..suka sgt.....then my day was just simply normal...tgk tv....makan...ouh pg td msk nasi lemak ngan ibu...hehe..blja resipi nasi lemak....nsib jadi ngan jaya nyer,....muahahhaha...then petang tros teman ibu and ayah kt luar..kena panjat pokok rambutan utk potong dahan2 yg ad...nk bg rimbun kata nyer...adoii..penat gak pnjat pokok nie...hehe...maklum la lama tak bersenam....kihkihkihkh.....then masuk tros buat bubur kacang...n pecal..nyuummm...jenuh jerit dr dalam uma nk mintak resipi dr ibu yg dok kt luar...heheh....nsib jadi gak..at first tawar sket..then tmbh gula merah sket...superbbb!...ouh and i also got a very special art from my sweetheart....cute..and thankyou heart..=)

lastly a bit of a sad story...but it wont wipe the smile of me...thankyou to my old friend my lappy...jasa mu sangat di kenang...may you rest in peace......and with a bit of sadness but still i can smile coz i got her to always cheer me up..thank you!!

I LOVE YOU!!
MSU!!
3580

No comments:

Post a Comment