December 23, 2012

day 3 of study week

so day 3...starts with a smile...seperti yang diharapkan...dapat..call from her....best ouh...waking up with the voice of the person you love...=) then bgun2 tros ke pos laju utk anta buku..nsib still bukak..n harap2 sempat smpi b4 the test starts.....then it was just a stay at home..tgk tv puas2...makan...guling...tgk tv...hehe..tu je keje nyer..ouh the most important part is i keep thinking of her...and dok kena bahan seharian oleh my mum n my lil sis,....aiyoo...but is this smile there is abit of worries...sian dia batuk,sakit tekak and she got the flu..haiss...jauh lak sy tak dpt nk jage..but she is at home..tak la risau sgt..i know she's in the good hands of the family...n i really pray that my sweetheart gets well very soon....

3580
I LOVE YOU
I REALLY MISS YOU!!

No comments:

Post a Comment